Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Πεταλούδα των νεκρών φύλλων


Καμουφλάζ απ' τη ζωή
σε φθινόπωρο που ένοικο αιώνιο
έχουμε βάλει στην ψυχή.
Να μην ξεχωρίσω
Να μην αλλάξω και χάσω τη χρυσαφένια κουβέρτα της καρδιάς μου
Μην αλλάξω και χάσω τον εαυτό μου.

Πόσο κρατάει;
λίγες ώρες που πετώ σε αγκαλιά κυμάτων
λουλουδιών, μια μέρα
που στέκομαι σκυφτή στο έδαφος
ψάχνοντας κάποιον να μου μοιάζει.

Κανείς.
Μόνο νεκρά φύλλα
προμηνύουν το μέλλον των πολύτιμων φτερών μου
καθώς κι εκείνα στο τέλος θα πέσουν,
θα μαραθούν

Μοιράζοντας στην πλάση τη λίγη χρυσόσκονη,
γύρη, που μου χάρισαν
του ταξιδιού μου τα πλεούμενα



11 σχόλια:

Ο Αλχημιστης είπε...

Πολυ ομορφο το ποιημα σου....Ετσι με μια γλυκοπικρη γευση που παντα κουβαλαει η ζωη. Μια μελαγχολια που παντα ειχαν οι αρχαιοι.

Ολα ξεκινανε, σκορπιζουν ομορφια και τελειωνουν. Ποια θα ηταν η ομορφια τους αν κρατουσαν αιωνια? Το τελος ειναι που τους δινει την ομορφια...

Aerlyn0204 είπε...

Πολυ ομορφες φωτογραφιες πολυ ομορφο και αυτο που εγραψες....
Μην χασεις τον εαυτο σου...Οχι...
Και οπως λεει και ενας πολυ σημαντικος ανθρωπος της ζωης μου "ολα τα ωραια εχουν ενα τελος.Και συνηθως ειναι γρηγορο" αλλα εγω συμπληρωνω οτι το επομενο καλο παραμονευει παντα στη γωνια :)
Φιλια πολλα καλη μου!

marios104 είπε...

Το καμουφλάζ είναι μια τέχνη που λίγοι γνωρίζουν - ίσως αυτοί που ζουν πραγματικά κ ξέρουν πότε πρέπει να αποσύρονται. Ένα μας διάλειμμα όλοι το χρειαζόμαστε.Για να επανέλθουμε.Στις επαναφορές σου λοιπόν.Σε φιλώ.

Ρασκόλνικοφ είπε...

Ωραίες φωτογραφίες καταρχάς,ειδικά η τελευταία!!

Καμουφλάζ...Συνεχώς κρυβόμαστε από όλους...Πάιζουμε τους κλέφτες και τους αστυνόμους με τη ζωή...Γιατί όμως;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

τελειο το ποιημα και οι φωτογραφιες εκπληκτικες!!!Δυστυχως ολα τα ωραια τελειωνουν γρηγορα.
Να εισαι καλα.

Ανώνυμος είπε...

Δε ξέρω καλή μου αλλά υπάρχει και η αιωνιότητα που κουβαλά τα στίγματα της φθαρτής ομορφιάς που κάποτε τελειώνει.... Το στοίχημα πάντα είναι να μη χάσουμε τον εαυτό μας... αλλά τουλάχιστο το ποίημα λέει πως την Άνοιξη η Πεταλούδα (ξανά)Ανασταίνεται... Και στο χέρι μας είναι να κρατήσουμε ανθισμένη την καρδιά μας.. Τα ρίσκα που λέγαμε?? φιλιάάάά...

Ἅ λ ς είπε...

ω! μα τι εμπνευσμενο;;

Leviathan είπε...

Iperoxo!!!!! Kai oi eikones panemorfes!!!! Kales giortes!!!!!! Me igeia kai xara!!! Polla filia!!!!

Leviathan είπε...

Καλά Χριστούγεννα! Υγεία και χαρά!!!! Φιλιααααααα πολλά!

Prisoned Soul είπε...

@Αλχημιστή ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα και αυτό ήθελα να περάσω κι εγώ! Ειδικά οι πεταλούδες το αποδεικνύουν γιατί είναι όμορφες, χρήσιμες, και ας ζουν μόνο μια μέρα!!

@Aerlyn0204
Έτσι αισιόδοξη να είσαι πάντα καλή μου!! Και ισχύει αυτό που λες γιατί ευτυχώς για μας πάντα ανάμεσα στα άσχημα της ζωής υπάρχουν και τα καλά που μας δίνουν δύναμη!!
Φιλάκια!!

@marios104
Στις επαναφορές όλων!!! Αχ αυτή την τέχνη του καμουφλάζ θα ήθελα πολύ να την κατέχω!! Φιλιά!!

@Ρακόλνικοφ,
Δεν παίζουμε τους κλέφτες και τους αστυνόμους γιατί απλούστατα κανείς εντέλει δεν γλιτώνει από τη ζωή, όσο και να καμουφλαριστείς ο χρόνος πάντα σε βρίσκει!!

@JK O SKPOYTZAKOS
Όλα τα ωραία τελειώνουν και έπειτα κάτι άλλο ξεκινά!! Φαύλος κύκλος!!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
Φιλιά και καλή χρονιά να έχουμε!!

Prisoned Soul είπε...

@Viviana
Ότι όμορφο τελειώσει αφήνει πίσω του τα στίγματα της ομορφιάς του, για να το μάθουν οι καινούριοι και απλούστατα να το ακολουθήσουν!!
Ναι η άνοιξη συμβολίζει γενικά τις Αναστάσεις! Της φύσης, της ψυχής..!
Αρκεί να έχουμε την εμπιστοσύνη να αφεθούμε σε αυτή την άνοιξη!!
Σε φιλώ γλυκά!!

@Ά λ ς
Εμπνευσμένο ε; και κάπως παλιό.. χαχα
αχ τώρα που έμπνευση..!!
Ευχαριστώ πολύ πολύ πάντως!!!

@Leviathan
Ευχαριστώ εις διπλούν για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια!!
Καλές γιορτές και σε σένα με υγεία, χαρά και ό,τι ποθείς εσύ περισσότερο!!!