Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Σκιές στον κήπο

Βράδιασε και τα φώτα του δρόμου στον κήπο δεν φτάνουν. 
Μόνο ακτίνες του, κάπου κάπου περνούν από τα κλήματα 
του αμπελιού, και χαϊδεύουν το χώμα. 


Και κει είναι που ξεκινούν οι σκιές να ξεφαντώνουν. 
Σε κορμό δέντρου μαραμένου, ένας γάιδαρος εφάνηκε 
και στα πόδια του μια γάτα γουργούριζε νυσταγμένα


Και κει βαθιά στου χορταριού τη δρόσα, 
έρπεται σκιά θανατηφόρα και σφυρίζει
προσπαθώντας με τραγούδι σαγηνευτικό, θύμα να κλείσει μέσα του
Ένα κατσίκι τρυφερό, που μασουλάει τα μαρούλια...


Και κει, μέσα από τις φυλλωσιές που μαύρες έντυσε η νύχτα,
ξεπηδούν και λάμπουν και αναβοσβήνουν
εκείνα τα αστέρια της φύσης, βράδυ βράδυ...


οι πυγολαμπίδες...


και χάνονται για λίγο οι σκιές, 
φοβούνται και τρέχουν μακριά,
κλωτσά ο γάιδαρος, ξυπνά τη γάτα, τρέχει το κατσίκι να κυνηγήσει τα φωτάκια...


και μένω μόνη, 
με θανατηφόρα συντροφιά
και τραγούδι μαγεμένο,
μπερδεμένο με την κραυγή μιας δεκαοχτούρας.... 

14 σχόλια:

Unknown είπε...

καλημέρα κορίτσι μου
ξημέρωσε μέρα καλοκαιριού

φιλί

Unknown είπε...

Τέλειο!
Μαγεύτηκα γλυκιά μου Αλήθεια!!!

Την καλημέρα μου!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

kalhmera agaphmenh moy!!!!

Κωνσταντίνος Μαντζούρης είπε...

Καλά το λέω εγώ. Δεν γίνεται αν δεν έχεις μέσα σου το σαράκι της ποίησης να μπορείς να δείς αυτές τις "Σκιές στον κήπο"

Καλό σου απόγευμα

~reflection~ είπε...

Δεν είναι ΣΚΙΕΣ μάτια μου...

είναι ίχνη Ονείρων Εφηβικής Ηλικίας που στοιχειώνουν τις Νύχτες μας,
για ολη την Υπολοιπη Ζωή μας
και ζωντανεύουν..τρεχουν...μοιραζονται Φύση,
κάθε που η Σιωπή στρώνει ανενόχλητη το Χρυσό της Σεντονι στο Τοπίο της Σκεψης μας....



Αμέτρητα φιλιά..... σκιές που μεσα από Όραμα ζωντανεύουν ....

Άνεμος είπε...

Όμορφο ότι έγραψες καλό μου...
Το κατάλαβα με το δικό μου τρόπο, δεν ξέρω αν ήταν ο σωστός...

Φιλιά !

Nicotine είπε...

Όμορφα σε ενέπνευσε το χωριό μικρή μου.. Να είσαι πάντα καλά και με έμπνευση. Φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@meggie μου, βράδυ καλοκαιριού αυτή τη στιγμή που σου απαντώ... ζεστό όσο ποτέ.
Σε φιλώ

@Το όνομά μου Αναστασία
Αλήθεια σου άρεσε; το βρήκα λίγο γελοίο μετα αφού το έγραψα αλλά όπως και να χει σε ευχαριστώ!!

@ΕΚΦΡΑΣΟΥ
Να σαι καλά που περνά καλή μου!
Καλό ξημέρωμα από δω!

@Κωνσταντίνε, αμφιβάλλω, αν και τις σκιές τις είδα, και ήταν κάτι παραπάνω από υπέροχες!

@~reflection~
Ναι ξέρω καλά τι είναι... είμαι και γω μία από αυτές, κάθε που πάω στο χωριό ζωντανεύω και τρέχω ανενόχλητη, ελεύθερη...!

@Άνεμέ μου o καθένας αντιλαμβάνεται αλλιώς το καθετί, είτε αυτό είναι γραπτό, είτε το βλέπει μπροστά του. Και ο κάθε τρόπος είναι ο σωστός!
Θα ήθελα πολύ να ζήσω μέσα από τον δικό σου! Αν δεν τον γράψεις εδώ στείλε μου mail στο maraki_lal@hotmail.com
Σε φιλώ

@Nicotine
Δεν ξέρω αν με ενέπνευσε, αλλά σίγουρα με ηρέμησε και έβαλε πολλές από τις μπερδεμένες μου σκέψεις σε σειρά! Μακάρι να μπορούσα να μείνω κι άλλο!
Φιλιά

Leviathan είπε...

iperoxo kai skoteino! Poli kalimera sas! Kiss!

Takis X είπε...

Δεν νομίζω να σε κυνηγανε τίποτα σκοτεινές σκέψεις και θυμώσω ετσι?

Αγκαλιά τεραστια που ετσι κι αλλιως την εχεις απο ολους..

Prisoned Soul είπε...

@Leviathan
Ευχαριστώ πολύ!! Καλή εβδομάδα!

@Takis X
Σκοτεινές σκέψεις; μπα... όσες ήταν της έδιωξε το πέρασμά σου εδώ!
Φιλιά

Aerlyn0204 είπε...

Μου τη δινουν οι δεκαοχτουρες...Ειμαι πεζη?! Θα προτιμουσα τη μοναξια μου μαζι με την ησυχια μου...
Ωραιες εικονες κηπου ομως οντως :)

Τις καλημερες μου!

Άνεμος είπε...

You've got mail ! :)

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204
Καλή μου δεν είσαι πεζή... και γω την ησυχία μου ήθελα αλλά πήγε και χώθηκε μέσα στ'αυτιά μου αυτή η χαζή δεκαοχτούρα!
Φιλάκια!!

@Άνεμε! :)