Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

{Γράφοντας}

    Πάντα μου πίστευα πως πολλοί από αυτούς που γράφουν και μιλούν δεν ξέρουν τι να πουν, δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν. Ενώ εκείνοι που έχουν να δώσουν πολλά, σιωπούν ή μιλούν ανώνυμα όπως κάνουν εδώ. 
    Όταν θέλω να μειώσω τον εαυτό μου αναρωτιέμαι γιατί γράφω αφού δεν εχω κάτι ουσιαστικό να πω, και απογοητεύομαι και θέλω να μην ξαναπιάσω στυλό στο χέρι μου. Μα δεν τα καταφέρνω ποτέ. 
    Είναι εκείνη η ανάγκη μου να γράφω που με καταντάει παράξενη; έχω βιώσει αρκετές περιόδους αυτή την ανάγκη να με κατατρώει και αν δε γράψω δεν ηρεμώ. Κυκλοφορώ παντού με ένα στυλό στο αριστερό μου χέρι. Μείτε με χαρτιά, μείτε με σημειωματάρια, μόνο με ένα στυλό. Μέχρι οι σκέψεις να μπουν σε σειρά και να ξεχειλίσουν από μέσα μου. 
    Και τότε γίνεται το δεξί μου χέρι τετράδιο. Σαν άφρον περπατώ και γράφω γεμίζοντας γράμμα γράμμα την επιφάνεια του χεριού μου. Και σβήνω και ξαναγράφω, προσχέδιο κανονικό για να φτάσω σπίτι και να το αποτυπώσω σωστότερα στα τετράδιά μου. 
    Στο δρόμο με ένα στυλό στο χέρι. Περιμένοντας ένα ερέθισμα, μια μυρωδιά που θα μου φέρει αναμνήσεις και σκέψεις παραπλήσιες, γεμάτες συνειρμούς, μια μικρή εικόνα που θα πιάσει το βλέμμα μου. 
Για να γράψω. 

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να μη σταματήσεις ποτέ να γράφεις, αυτή η αποτύπωση των συναισθημάτων σου , των σκέψεών σου, ξέρεις πια πολύ καλά πως τις περισσότερες φορές είναι λυτρωτική και ναι... βοηθάει...
Μη σταματήσει ποτέ!!

Ανώνυμος είπε...

"Χρόνια αργότερα, ενήλικος πια, ξαναγύρισε στο χωριό και στην παραλία των παιδικών χρόνων του.
Δεν ήθελε πια να πάρει κανένα θησαυρό από το βυθό της θάλασσας. Αποφάσισε να κάνει έναν περίπατο στην παραλία για ν' ακούσει τον ήχο του ανέμου και τα κρωξίματα των γλάρων.

Σάστισε όταν την είδε, καθισμένη πάνω στην άμμο, τη γυναίκα που του είχε μιλήσει για το νησί με το ναό.

"Τι κάνεις εδώ;", τη ρώτησε.

"Σε περίμενα", απάντησε εκείνη.

Εκείνος πρόσεξε ότι, αν και είχαν περάσει πολλά χρόνια, η γυναίκα είχε ακόμα την ίδια εμφάνιση. Το πέπλο που τις κάλυπτε τα μαλλιά δεν έδειχνε καθόλου τσαλακωμένο από το χρόνο.

Εκείνη του έτεινε ένα γαλάζιο τετράδιο με λευκές σελίδες.

"Γράψε: Ένας πολεμιστής του φωτός δείχνει προσοχή στα μάτια ενός παιδιού. Γιατί αυτά τα μάτια ξέρουν να βλέπουν τον κόσμο χωρίς πικρία. Όταν επιθυμεί να μάθει αν ένας που βρίσκεται στο πλευρό του είναι άξιος εμπιστοσύνης, προσπαθεί να δει τον τρόπο με τον οποίο θα τον κοίταζε ένα παιδί".

"Τι είναι ένας πολεμιστής του φωτός;".

"Πιστεύω πως εσύ ξέρεις", απάντησε εκείνη χαμογελώντας. "Αυτός που είναι ικανός να κατανοήσει το θαύμα της ζωής, να παλέψει μέχρις εσχάτων για κάτι που πιστεύει και τότε ακούει τις καμπάνες που η θάλασσα κάνει ν' αντηχούν στο κρεβάτι του".

Δεν είχε θεωρήσει ποτέ τον εαυτό του πολεμιστή του φωτός. Η γυναίκα έδειξε να μαντεύει τη σκέψη του.

"Όλοι είναι ικανοί γι' αυτό. Και κανείς δεν θεωρεί ότι είναι πολεμιστής του φωτός, αν και τελικά είναι".

Εκείνος κοίταξε τις σελίδες του τετραδίου. Η γυναίκα χαμογέλασε ξανά.

"Γράψε", είπε στο τέλος εκείνη"...

Paulo Coelho - Το εγχειρίδιο του πολεμιστή του φωτός

Ἅ λ ς είπε...

αχαχ.. ουαου!!! κ εγω κουβαλαω στυλο... αλλα συνηθως γραφω στο κιν στις σημειωσεις αν μου ρθει κατι.. στο χερι δε γραφω γτ μου σβηνουν..χιχι.. ωραιο ομως! καλα κανεις μωρε... ασε λεω να παρω κανα μικρο σημειωματαριο ποτε δεν ξερεις...

~reflection~ είπε...

Τα μεγάλα Λόγια των αποφθεγμάτων ανώνυμα ειπώθηκαν και γράφτηκαν σε στιγμιαία αναλαμπή μιας πολύχρονης υποσυνείδητης επεξεργασίας....

Να γράφεις ...
να γραφεις...
να γραφεις....
στο λογαριασμό..
στη χαρτοπετσέτα..
στο θρανίο της Ζωής, όποιο κι αν είναι αυτο....
καποια στιγμή θα περάσουν από εκεί οι επομενοι
και θα εκτιμήσουν το ότι ΔΕΝ ξεκίνησαν από το Μηδεν...από την Αρχη...
αλλά από εκεί που σταμάτησες ΕΣΥ..


Σε φιλω...με αληθειες στα χείλη....

Iv vI είπε...

Μου αρέσει όταν οι σκέψεις συμπίπτουν με εκείνες κάποιου άλλου...

Φόβος..... είπε...

Όσο γράφεις, τα ψέματα του κόσμου γίνονται αλήθειες. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό; Το νιώθεις; Αν κλείσεις τα μάτια σου, θα σου απαντήσει η καρδιά σου.

Prisoned Soul είπε...

@Liliun
Πράγματι είναι ότι πιο λυτρωτικό!!!
Γι αυτό και δεν θα το σταματήσω, αν και πολλές φορές δεν ξέρω γιατί γράφω...
Φιλιά καλή μου και καλή χρονιά!!


@Bd
Να ένα δώρο για τις γιορτές...!
Αυτό το βιβλίο. Αν και όχι πολεμίστρια του φωτός δεν είμαι, ξέρω όμως αρκετούς και ένας από αυτούς είσαι εσύ.
Σε φιλώ γαλάζιε μου πρίγκηπα
Καλή σου Χρονιά


@Α λ ς
και γω τις γράφω στο κινητό, ή μάλλον τις καθαρογράφω στο κινητό, γιατί αργώ να πάω σπίτι και όντως σβήνουν...
χαίρομαι πάντως που κουβαλάς και συ στυλό γιατί μέχρι και μια φίλη μου με είχε πει χαζή που δεν τον αφήνω από τα χέρια μου.
Φιλάκια!!!

Prisoned Soul είπε...

@~reflection~
Γράφω καλή μου,
όπου βρω
αφήνω τα σημάδια μου για άλλους
να ακολουθήσουν
και τους περιμένω στο πέρας της διαδρομής...
Σε περιμένω...
Φιλιά γραμμένα με κόκκινο.


@|v v|
Εγώ να δεις πως χαίρομαι σε τέτοιες περιπτώσεις... όταν μπορεί και κάποιος άλλος να με νιώσει και σκέφτεται έστω και στο ελάχιστο όπως κι εγώ.
Καλή σου Χρονιά!!


@Φόβος.......
Μακάρι τότε να μπορούσα για όλα εκείνα τα ψέματα να γράψω.
Καθετί αλήθεια να το κάνω,
μια γλυκιά αλήθεια που όλοι
θα αγαπήσουν,
θα πιστέψουν
θα κρατήσουν...
Φιλιά και καλή σου ατσάλινη χρονιά!!

~reflection~ είπε...

Σου αφήνω Ευχες παιδικές που ζητούν τα Παντα.....

κι ένα μαγικό ραβδάκι, που παραμυθένια εξοπλίζει με Τόλμη την Καρδιά να διεκδικήσει οσα νιωθει ότι δικαιούται....

δλδ ΟΛΑ....

Εκατομμύρια φιλιά Γιορτινά....
Καλή και Μαγική Νέα Χρονιά....

Leviathan είπε...

Καλή χρονιά να έχεις με υγεία, αγάπη και πολύ χαρά! Ευτυχισμένο το 2011! Να περάσεις υπέροχα αυτές τις μέρες! Πολλά πολλά φιλιά! :)

Prisoned Soul είπε...

@~reflection~
@Leviathan
Σας ευχαριστώ και τους δύο πολύ για τις ευχές!!
Να στε και σεις καλά, να περάσετε υπέροχα και ο νέος χρόνος να σας φέρει ό,τι ποθεί η καρδιά σας!
Καλη Χρονιά και χαρούμενο το 2011!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!
Ειναι καλο να γραφεις και να εξωτερικευεις τις σκεψεις σου απλά να μην το κανεις επιτηδευμένα και οταν δεν το εχεις αναγκη! ναι, τοτε η σιωπη ειναι καλυτερη!

φιλια πολλα

Χάρης Ελευθεριάδης είπε...

καλή χρονιά να έχεις με πολλές εμπνεύσεις.. εύχομαι ότι καλύτερο για την καινούρια χρονιά που ήρθε..να γελάς,να κλαις να ζεις..

ღ oneiremataღ είπε...

Χρόνια πολλά σου,
ευτυχισμένο, μελωδικό και δημιουργικό το 2011, με εμπνεύσεις...
"με υγεία , καλοτυχία, αγάπη και χαρά η νέα χρονιά κι όσες τραγανές και κατακόκκινες ρώγες έχει το ρόδι , τόσες γερές κι όμορφες κι ευλογημένες να είναι οι μέρες όλης της χρονιάς"...!!!
φιλάκια γιορτινά

Prisoned Soul είπε...

@Coula
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και συ να σαι καλά και να γράφεις... καιρό έχω να διαβάσω κάτι, δεν σε πιέζω αλλά αντεεεε!! :Ρ


@Χάρη μου
Ευχές πολλές και για σένα, να χεις και συ όλα αυτά τα συναισθήματα και της θλίψης μα και της χαράς... ακριβώς για να ΖΕΙΣ!!
Σε ευχαριστώ!
Καλή Χρονιά!!


@ღ oneiremata ღ
Καλή μου ευχαριστώ και ανταποδίδω τις ευχές, έτσι ακριβώς, γιορτινές και μελωδικές με μπόλικη έμπνευση και πολλές στιγμές χαράς!!
Τα φιλιά μου

Nobilis είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά :-)

Άνεμος είπε...

Μην τα μπερδεύεις. Δε γράφεις για μας. Γράφεις για σένα. Γράφεις γιατί είναι μια ανάγκη σου να εκφράσεις αυτά που νιώθεις και σκέφτεσαι.

Το πως βλέπει ο καθένας αυτά που γράφεις, έρχεται τελευταίο. Μη σε απασχολεί. Και αν κρίνω απο τα σχόλια και τη δική μου γνώμη, μια χαρά γράφεις και να συνεχίσεις γιατί θα διαμαρτυρηθούμε όλοι εδώ μέσα :P

Χρόνια σου πολλά, καλή χρονιά και πολλά κείμενα!!!

Prisoned Soul είπε...

@hamomilaki
Χρόνια πολλά και καλά και σε σένα εύχομαι, ευτυχισμένο να είναι για σένα, και χαρούμενο, το 2011! :)


@Άνεμε μου, μερικές φορές δεν ξέρω γιατί γράφω, πραγματικά, αυτό το δεν έχω κάτι να πω δεν το λέω μόνο για σας ή όποιον άλλο τα διαβάσει, το λέω και για μένα την ίδια.
Εσείς με κάνετε να συνεχίζω...
οπότε σε ευχαριστώ που περνάς.
Καλή Χρονιά και σε σένα.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

το πράσινο τριαντάφυλλο επιτακτικά ζήτησε την προσοχή μου...

και εγώ το ακολούθησα...
στις εξισώσεις του θάνατου και της αγάπης...

φιλιά γνωριμίας!

Έσπερος είπε...

Καλή μου Sweet truth,

Η ανάγκη για να γράψεις είναι κάτι αξεπέραστο. Δεν είναι ούτε κουσούρι, ούτε κάτι παράξενο. Είναι απλά μια ανάγκη που για κάποιους είναι σαν την τροφή. Απλά δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτό...

Καλή χρονιά να έχεις! Χρόνια πολλά, υγεία και χαρά κι ό,τι άλλο επιθυμείς!!! Καλημέρα και πολλά φιλιά!!!

Prisoned Soul είπε...

@ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ
Και γω έτσι έπαθα με αυτό το τριανταφυλλάκι... και με έφερε εκείνο εδώ, και ο θάνατος με την αγάπη με ακολούθησαν και έμειναν μαζί μου να με ακολουθούν στα βήματά μου και στις προσπάθειες μου στη γραφή...
Σε φιλώ και σε καλωσορίζω!!


@Έσπερέ μου, το ξέρω ότι δεν είναι κουσούρι αλλά πραγματικά αυτός ο στυλός δε φεύγει από τα χέρια μου, ακόμη και μεσα στο σπίτι όταν είμαι...
ελπίζω μόνο να με τρέφει για πάντα η γραφή, κι ας είναι όπως είναι η κατάσταση, και ας με θεωρούν λίγο τρελή οι υπόλοιποι...
Σε φιλώ και σου εύχομαι κι εσένα καλή και δημιουργική Χρονιά!

marios104 είπε...

Να γράφεις σε έγκλιση υποτακτική
σημαίνει να υποτάσσεσαι (όπως μου αρέσει να σκέφτομαι την υποταγή και την ταγή σε ανώτερο σκοπό) και να εκπέμπεις απ'το φως του οριστικού σου εαυτού που περιμένει.
Καλή δύναμη και υγεία για μια χρονιά
γεμάτη αφορμές και εικόνες. Σε φιλώ.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

kapos etsi aisthanomai suxna kai ego. o monos tropos gia na po auta pou aisthanomai einai meso tou graptou logou.... eksou kai o titlos tou blog mou! xexe

toulaxiston emeis mporoume na ekfrastoume....

Prisoned Soul είπε...

@marios104
Υποτάσσομαι, στη γραφή και μόνο, γιατί ειδάλλως δεν θα μπορούσα να; γράφω... εκείνη με οδηγεί, οδηγεί το χέρι μου να γράψει...
Καλή Χρονιά και σε σένα καλέ μου,
Φιλιά


@ΕΚΦΡΑΣΟΥ
Γι αυτό ήρθα και σε βρήκα, γιατί ένιωσα να μοιραζόμαστε την ίδια ανάγκη για έκφραση, για γραφή...
Καλωσήρθες!!

Aerlyn0204 είπε...

Καλα κανεις και γραφεις! Ειναι οτι πιο ομορφο τελικα...Μεγαλη εκτονωση :) Και να ξερεις οτι γραφεις και πολυ καλα και να μην μειωνεις τον εαυτο σου ποτε...

Συνεχισε να μας δινεις αυτα τα ομορφα γραπτα σου!

Υ.Γ.Να πεταξω απο τη χαρα μου που εισαι αριστεροχειρας??Ή θα φανω πολυ πεζη? Ειμαι κι εγω και χαιρομαι πολυ να βρισκω ομοιους μου!

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204
Γράφω και δεν σταματάω, και ούτε πρόκειται... μειώνω ή όχι τον εαυτό μου (δεν σταματάνε οι κακές συνήθειες)....!
όσο για το αριστερόχειρας, ναι είμαι!!! Και παρεμπιπτόντως ξέρω πολλούς!!

Φιλάκια!!!

Takis X είπε...

Θέλουμε να τα ξέρουμε ολα..Γράψτα..αφου είσαι θαρραλέα..

Prisoned Soul είπε...

@Takis X
Είμαι αλήθεια θαρραλέα; δεν ξέρω πια... τώρα τελευταία δεν ξέρω... χωλαίνει η ψυχή μου σιγά σιγά χωρίς να ξέρω το λόγο... νιώθω πως απομακρύνομαι από τη γραφή, δεν κάνω τίποτα να τη φέρω πίσω και παράλληλα χάνομαι χωρίς αυτή... τι μου συμβαίνει;

Ανώνυμος είπε...

Τώρα κατάλαβα κάτι που αναφέρθηκε το πρωί! :)
Μην κόψεις αυτή τη συνήθεια! :D

Μ