Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Χάραμα

Δεν ήθελα να κοιμηθώ
και πέρασαν οι ώρες
Τις ένιωσα να χαϊδεύουν το πρόσωπό μου
μαζί με τον αέρα
και να χάνονται

Ο ουρανός άστρα γεμάτος
άρχισε σιγά σιγά
τα μάτια του να ανοίγει
Και χάραξε η μέρα πάνω του
με το γαλάζιο της μελάνι

Δυο σύννεφα που έχασαν το δρόμο τους
γκρίζα ξεχώριζαν
Ένα βουνό στο βάθος
αγκαλιά ακόμη
στην ομίχλη της νύχτας,
κοιμόταν

Πήγε έξι και ακόμη να ξυπνήσει
περιμένει τον ήλιο να φανεί
πίσω από το αντικρινό βουνό
και να υφάνει πάνω του
χιλιάδες ηλιαχτίδες

Και να
ξεπροβάλλει
με το γλυκό του πρόσωπο
σιγά σιγά
νυσταγμένος ακόμη και δειλά
Μα με φως που εκτυφλωτικό
έπεσε αδιάκριτα στα κουρασμένα μου μάτια
και με υπνώτισε.

14 σχόλια:

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

Η αναμονή του ξημερώματος μέσα από .. άλλες υπάρξεις ...!!!!!!!!!!

Να ονειρεύεσαι πάντα και, πλάι στη καθημερινότητα, να βρίσεκις χρόνο -όπως κάνεις- να μοιράζεσαι.
Σ' ένα ξημέρωμα απίθανο θα σ' οδηγήσουν, οι λέξεις, οι εικόνες, τα συναισθήματα που, στη μαρμίττα έριξες καλή, γλυκειά, αλήθεια.

Π.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τι ομορφη εικονα μας μετεφερες...
ταξιδεψα κι εγω στις πρωινες ηλιαχτιδες...

μεσα μας...
εκει παντα ειθε να ξημερωνει...

νεραιδενια φιλια σου αφηνω κοριτσακι!!!

Nicotine είπε...

Πολύ όμορφο μικρή....
Τα φιλιά μου
Να σαι καλά

Adis είπε...

Άμα κάθε χάραμα ήταν έτσι φαντάσου πόσο όμορφος θα ήταν ο κόσμος ολόκληρος... Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι, ίσως το ότι συμβαίνει σπάνια να του δίνει περισσότερη αξία και να κάνει ξεχωριστό το κάθε τέτοιο χάραμα...
Τι να πω.. Πολύ όμορφες εικόνες πάντως, γλυκιές..

Καλό βράδυ! :)

Artxx είπε...

Τί σε βασανίζει και δεν μπορείς να κοιμηθείς; Τέλειο το ξημέρωμα σου όμως....
Ελπίζω να είσαι καλά x

Prisoned Soul είπε...

@Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Τα ξημερώματα όντως απίθανα και οι λέξεις τόσο λίγες για να τα εκφράσουν...

Prisoned Soul είπε...

@ΝΑΪΑΔΑ
Αυτό μου φτάνει, να ταξιδεύεις και συ λίγο, τίποτε άλλο δε χρειάζομαι, μοναχά παρέα σε ξημερώματα γλυκά σαν ετούτο!!

Τα φιλιά μου επιστρέφουν σε σένα μέσα από τις ηλιαχτίδες!

Prisoned Soul είπε...

@aougaros
Μικρή ε;...
καλά...
:P

Prisoned Soul είπε...

@Adis
Πράγματι καθετί σπάνιο είναι που πέρνει αξία συνήθως στα μάτια των πολλών.
Αλλά έχω μάθει ακόμη και κάτι συνηθισμένο, κάτι απλό να το ξεχωρίζω στη ζωή μου και να του δίνω ξεχωριστή θέση στη μνήμη μου.
Έτσι απολαμβάνω περισσότερα πράγματα από άλλους!!
Φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@Art8sally
Καλά είμαι και μην ανησυχείς τίποτα δε με βασανίζει...
είναι πολύ μικρή και ανούσια η θυσία ενός ύπνου που με χαρά την κάνω για να απολαύσω ξημερώματα σαν και αυτό.

Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Η πιο σκοτεινή ώρα της νύχτας είναι λίγο προτού ξημερώσει. Ετοιμάζεται όμως να παραχωρήσει τη θέση του στην αυγή που φέρνει μια ηλιόλουστη μέρα:) φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@Ηλιαχτίδα
Μια ηλιόλουστη μέρα που σε ξυπνά και σε γεμίζει ζωή!!

Aerlyn0204 είπε...

Πολυ ωραιο ποστ γεματο χρωματα :)
Καλημερα!!

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204
Ευχαριστώ για τα καλά σου ΄λογια καλή μου, και για όλα τα σχόλια που άφησες!!!!
Να σαι καλά και να χεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!!!