Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Εξομολόγησή σου...

"Έχει τόση ζέστη αυτό το βράδυ
μα πιο πολύ η καρδιά μου καίγεται από αγάπη
δεν στο λέω γιατί αν το μάθεις
σα λέαινα θα πέσεις και θα την κατασπαράξεις
Οι άντρες πρέπει να δείχνουμε δυνατοί
γιατί η ζωή είναι σκληρή
θηλυκό είναι κι αυτή
ό,τι δυνατό και αινιγματικό
θα έχει πάντα γένος θηλυκό
Εγώ δεν το κρύβω όμως, σ' αγαπώ
τι να την κάνω την καρδιά
αφού είναι σαν τον ξέμπαρκο ναυαγό
τώρα που σε νιώθει μακρυά"


X.

Διάβαζα και δεν μπορούσα να συγκρατίσω τα δάκρυά μου
δάκρυα συγκίνησης και πόνου μαζί
γιατί μου λείπεις κι εμένα τόσο πολύ τα ζεστά αυτά βράδυα

Κάλιστα θα τα έκανα ακόμη πιο ζεστά αν ήμουν μαζί σου, 
χωμένη στην αγκαλιά σου
να δέχομαι με ευχαρίστηση εκείνα τα χάδια σου...

Πόσο θα θελα να 'μαι μαζί σου...

ΥΓ. Σε κείνον αξίζουν όλα τα σχόλια, 
δικές του οι λέξεις, δικές του οι σκέψεις,
δική του κι εγώ τυχερή.

22 σχόλια:

Unknown είπε...

Ax κοπέλα μου
εύχομαι αυτή η τύχη που νιώθεις να σε συντροφεύει για πάντα σε όλους τους τομείς της ζωής σου!

Φιλάκια πολλά και καλή σου νύχτα!

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΨΥΧΗΣ είπε...

Δύναμη δεν είναι να κρύβεις...
Κακός μας το μάθανε έτσι γι αυτό και το άλλαξα,
δύναμη είναι να λέω τι νιώθω και αν πας να το κατασπαράξεις ν΄αντέχω τον πόνο που μου προκαλείς... αλλά όχι εσένα... να λέω σ' ευχαριστώ για ότι μου έδωσες... και... τελεία
Αυτό είναι δύναμη... και αν ξεχάσεις να πεις και αντίο δεν έγινε και τίποτα όλα καλά.
Μαζί σου αγόρι μου για την αλήθεια σου.

Το σχόλιο γι' άυτόν
Για σένα... τα είπες όλα με την στάση σου τι να πω μια καληνύχτα και μόνο χαρές στ' όνειρο σας...

AlexStre είπε...

νομίζω πως αυτό κολλάει απίστευτα... http://www.youtube.com/watch?v=A0YCsaPGb0Y&feature=PlayList&p=75C46904BF91F0CC&playnext_from=PL&playnext=1

καλό σου βράδυ!

Prisoned Soul είπε...

@Νατάσσα μου
Όσο είναι πλάι μου και είναι καλά, τυχερή θα νιώθω!!
Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!
Φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΨΥΧΗΣ
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου, δύναμη δεν είναι να κρύβεις αλλά εκείνο το θάρρος να τα πεις...
Αχ και πόσο ευτυχισμένη είμαι που τα είπε...!
Με τίποτα δεν θα κατασπάραζα την καρδιά του,
Στο στήθος μου θα τη φύλαγα σαν φυλαχτό...

Καλή σου μέρα!

Prisoned Soul είπε...

@stolenblood
Ήταν πολύ ταιριαστό το τραγούδι και υπέροχο!!!
Περιττό να πω ότι το κατέβασα αμέσως...
Μου έφτιαξες τη μέρα!
Να σαι καλά!

Artxx είπε...

"ό,τι δυνατό και αινιγματικό
θα έχει πάντα γένος θηλυκό" .... πράγματι!

Πολλή αγάπη ρε αλήθεια μου.. χαίρομαι :)

sykaki είπε...

ΝΑ τον αγαπας και να σε αγαπαει τιποτα αλλο

Prisoned Soul είπε...

@Art8sally
Πολλές οι αλήθειες του και όλες τόσο όμορφες...
Με γεμίζει η χαρά σου.
Γιατί και γω ήδη πετάω!!!

Prisoned Soul είπε...

@sykaki
Σε ευχαριστώ καλή μου...
Πραγματικά κι εγώ δεν θέλω τίποτε άλλο
Φιλιά

Aerlyn0204 είπε...

Υπεροχο και η αφιερωση πολυ πολυ συγκινητικη...
Να εισαι καλα...
Φιλια!!!

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204
Σε ευχαριστώ καλή μου...
Και συ να σαι πάντα καλά και ευτυχισμένη...

Takis x είπε...

Τι συνδυασμός.Και κορίτσι και γυναίκα.ΚΑι ερωτευμένη και αφοσιωμένη.Τυχερη
ή

Prisoned Soul είπε...

@Τάκη
Μου φαίνεται ότι υπερβάλλεις λίγο, όλα αυτά εγώ;!
Ευχαριστώ όπως και να 'χει...
Φιλιά

Unknown είπε...

Μη μιλάς για ... πόνους ...

Να τον αγαπάς και να σ'αγαπάει, μόνον.

~reflection~ είπε...

Πιασε το σφιγμό σου...
Η στιγμή θελει ν'αγκυστρωθει στο ημερολόγιο της Αγαπης...

Σου ευχομαι κι άλλες στιγμες ευτυχίας..
Αλλα να θυμασαι ότι η ευτυχία είναι ταλαντωση... αντιθεση...

Μια να ερχεται τοσο κοντα που να σε πνιγει και μία να φευγει και να χανεις τη Γη κατω από τα πόδια σου, ακομη κι αν Ξερεις ότι θα επιστρεψει ΜΟΝΟ για σενα...

Σε χαιρομαι... όσο δε φανταζεσαι... όσο οφείλουμε όλοι να χαιρόμαστε τις εξομολογήσεις του Ερωτα...

Με φιλια ερωτικά βέλη... σε χαιρετώ...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))

Prisoned Soul είπε...

@meggie
Και γω αυτό θέλω...Όταν είμαι κοντά του δε νιώθω πόνο κανέναν.
Όταν όμως είμαστε χώρια... αχ πόσο μου λείπει...

Prisoned Soul είπε...

@Κάκια Παυλίδου
Έχει πιαστεί καλά και δε φεύγει, κάθησε στο ημερολόγιο της καρδιά μου και το έκανε δικό της, εκείνη η στιγμή, η κάθε στιγμή μαζί του...

Ξέρω πόσο αμφιταλαντευόμενη είναι η ευτυχία, το έχω διαπιστώσει και ακόμη δεν μπορώ να συνηθίσω τα σκαμπανεβάσματά της, προσπαθώ όμως γιατί όπως είπες θα γυρίσει και πάντα γυρίζει με περισσότερη ευτυχία να μου χαρίσει...!
Φιλιά πολλά και σε σένα!

Prisoned Soul είπε...

@SKPOYTZAKO μου να σαι καλά! Και όπως πάντα να περνάς και να χαρίζεις την ευχάριστη αύρα σου στο χώρο!!
Φιλιά και χαμόγελα αμέτρητα!!

Ευρύνοος είπε...

Κοίτα τώρα πόσο κολλάει αυτό το τραγούδι με τα λόγια σου/σας..

http://www.youtube.com/watch?v=xm4kXNPVW2I

να σας χαιρόμαστε πάντα έτσι..

καλό βράδυ :)

Prisoned Soul είπε...

@Ευρύνοε

Αχ πόσο μου λείπει...
Υπέροχο το τραγούδι, σίγουρα ταιριάζει πολύ.
Να σαι καλά!!! Καλό σου βράδυ