Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Έζησα

Με ξύπνησαν τα φύλλα της βροχής
που έλιωσαν πέφτοντας στο ζεστό μου πρόσωπο.
Με δρόσισαν τα φιλιά του αέρα
που έμπαινε απροκάλυπτα από την ανοιχτή πόρτα.
Με ζέσταναν τα χάδια του ήλιου
που έστειλε τις αχτίδες του και κάθησαν στο λαιμό μου.

Και έζησα

Άνοιξα τα χέρια μου
και αγκάλιασα τον απέραντο ουρανό.
Ανέπνευσα το φως της ημέρας
τη μυρωδιά του φρεσκονοτισμένου χώματος.
Έντυσα τη μελαγχολία μου με μπλε τριαντάφυλλα.

Και έζησα

Έπλεξα με τα σύννεφα φτερά
έκλεισα τα μάτια και πέταξα.
Έγινα άνεμος να ταξιδεύουν μέσα μου τα όνειρα
και ξωτικό της νύχτας
για να μπορέσω να τα πραγματοποιήσω
με τη βοήθεια των αστεριών

Και έζησα
Βρήκα δύναμη μέσα μου
της οποίας την ύπαρξη δε γνώριζα
Έζησα
Για να νιώσω ξανά και ξανά
όσα μου χαρίζει η ζωή

20 σχόλια:

Unknown είπε...

Όμορφα, όμορφο.
Και να συνεχίσεις έτσι γλυκειά μου αλήθεια.

Άνεμος είπε...

Να ζεις, είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις...

να ζήσεις το σήμερα, το τώρα. Είναι σημαντικό!
Είναι ότι πιο ωραίο! Είναι ότι πιο σωστό!

Καλό σου απόγευμα! Φιλιά!

Ουρανίσκος είπε...

Να είσαι πάντα γεμάτη δύναμη και αγάπη για να νιώθεις, να ζεις αληθινά...Γιατί είναι γλυκιά η ζωή και απλόχερα μας χαρίζει συναισθήματα, εικόνες, βιώματα και αλήθειες. Γλυκιές αλήθειες, σαν και σένα καλή μου.

Την αγάπη μου.

~reflection~ είπε...

Κι εζησα...

δεν το μαρτυρησε ολακερος ο ουρανος, μα ένα κομματι μικρού χαρταετού που διέγραφε πορεία τρελής πτωσης αναμεσα στα σύννεφα...

Κι έζησα...
δεν έγινα άνεμος ποτέ.. μονο μια ανασα φιλιού μεσα στο στόμα σου...

Κι έζησα...
δεν χαρτογραφησα Ταξιδια... παρα μόνο ένα καιμοναδικό πανω στο ατελειωτα ποθητό κορμί σου...

Και αυτα τα λίγα φτανουν για να πω έζησα... μέσα από ένα Ταξίδι Μικρό... μα τόσο Πλούσιο...
Το πιο μακρύ ταξίδι μου ΕΣΥ!.....

Κι έζησα... μεσα από σενα...

Υπεροχο το κίνητρό σου...

Τα φιλια μου.. ταξιδια.. κομματια ουρανού.. μικρή ανασα... και ένα τρελοπεταγμα χαρταετου!....

Prisoned Soul είπε...

@meggie

Θα συνεχίσω γιατί πραγματικά αυτό θέλω, να ζήσω... και όχι μόνο για μένα.
Φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@Άνεμος

Και το τώρα και το σήμερα και το αύριο! Μη σου πω το ΠΑΝΤΑ!! :)

Ό,τι πιο σωστό ακριβώς όπως το είπες...
Τα φιλιά μου και καλό σαββατοκύριακο!

Prisoned Soul είπε...

@Ουρανίσκος
Δεν είναι πάντα γλυκιά η ζωή, μερικές φορές ούτε κι εγώ :)
αλλά αυτά τα τόσο όμορφα που μας χαρίζονται, σε αυτά πρέπει να δίνουμε όλη μας τη σημασία.

Να σαι καλά , φιλιά!

Prisoned Soul είπε...

@Κάκια Παυλίδου
Είναι το πιο όμορφο κίνητρο καλή μου... γι αυτό γεννιόμαστε, γι αυτό ζούμε, γι αυτό δίνουμε την κάθε μέρα της ζωής μας...
Για εκείνες τις υπέροχες στιγμές... μαζί του...
Φιλιά

efhbos είπε...

Να σε γνωρισω μια κοπελα, μηπως και καταφερεις εσυ να την κανεις να ζησει οπως εσυ??Τι πιο ομορφο απο μια τετοια ζωη...??


*Μπορει να σταματησα να κανω αναρτησεις...Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα ξεχασω ποσα περασα 3 χρονια εδω...
Μπορει να σε ξερω λιγο, αλλα να ξερεις οτι ειμαι καπου εδω, να προσπαθω να σε γνωρισω καλθυτερα..!

Prisoned Soul είπε...

@efhbos

Με χαροποιεί πολύ αυτό... Να ξέρεις πως είμαι σχετικά ανοιχτό βιβλίο και μέσω όσων γράφω θα με γνωρίσεις σχετικά γρήγορα.
Όσο για τη ζωή μου, δεν είναι και ούτε θα είναι συνέχεια έτσι, αλλά σημασία έχει ότι δεν το βάζω κάτω!!

Φιλιά πολλά!

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΨΥΧΗΣ είπε...

Και θα ξαναζήσω...μέσα από σένα.
Είναι να μην δει το φως η πεταλόύδα αν το δει μια φορά... ξέρει και μετά άντε να της πεις εσύ ότι δεν υπάρχει, αυτή εκεί το δικό της, προς το φως...
Γλυκιές καλημέρες τα πρωινά σου.

Prisoned Soul είπε...

@ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΨΥΧΗΣ
Μακάρι να ήμουν σαν αυτή την πεταλούδα, το δικό μου φως αν και το βρήκα δεν θα λάμπει πάντα τόσο δυνατά, θα υπολειτουργεί μερικές φορές κλείνοντας με για λίγο στα σκοτάδια...

Αλλά αφού το βρήκα εκείνο το φως, όπως είπες κι εσύ, άντε να μου που ότι δεν υπάρχει...

Χάρης Ελευθεριάδης είπε...

..να μας το θυμίζεις...να ζούμε...

Prisoned Soul είπε...

@Χάρης Ελευθεριάδης
Αν και θα πρεπε καλέ μου να μπορείς, να το θυμάσαι, εγώ εδώ είμαι να στο θυμίζω

Artxx είπε...

είδες τι μπορεί να κάνει η δύναμη μέσα μας;; :):) να ζείς!! αλλά με τη σημασία της λέξης! :)

Prisoned Soul είπε...

@Art8sally
Προσπαθώ καλή μου, αλλά είναι μερικοί που το κάνουν πολύ δύσκολο...
Καλή εβδομάδα!
Φιλιά

Adis είπε...

"...Βρήκα δύναμη μέσα μου
της οποίας την ύπαρξη δε γνώριζα..."

Αφού βρήκες την πηγή πιές νερό μέχρι να σκάσεις! :P

Τελικά είναι πολύ όμορφο να μπορείς ν' αναγνωρίσεις μερικά πράγματα, γιατί μετά τα βλέπεις με άλλα μάτια, τ' απολαμβάνεις αλλιώς.. Όπως ίσως πρέπει θα 'λεγε κανείς.. ;)

Καλό βράδυ!
Φιλιά. :)

Prisoned Soul είπε...

@Adis
Βρήκα τη δύναμη μα όχι και την πηγή της, εκείνη δεν ξέρω αν θα τη βρω ποτέ, κρίβετε...
Θα το εκμεταλλευτώ όμως για όσο διαρκέσει.

Καλό βράδυ και σε σένα, να χεις μια όμορφη εβδομάδα!

Aerlyn0204 είπε...

Μια ξαδελφη μου που δεν ειναι πλεον κοντα μας δυστυχως ειχε θυμαμαι μια χρυση καρδουλα για το λαιμο που εγραφε πισω "Ζησε Αγαπα Γελα"....Το ζησε λοιπον πρωτο και καλυτερο! Ζησε τη ζωη σου οπως μπορεις και τις λυπες παλι με χαμογελο να τις υποδεχεσαι...
Τα φιλια μου!

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204
Λίγο δύσκολο να αποδέχομαι και τις λύπες με χαμόγελο...
Αλλά προσπαθώ!
Φιλιά πολλά!