Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

κενό

Δε μαυρίζει η πίκρα και η θλίψη την καρδιά μου
Δεν τη ζωντανεύει κάνοντας το αίμα να τρέξει πιο γρήγορα, η αγάπη 
Δε θεριεύει μέσα μου η επιθυμία 
... για τίποτα

Οι αισθήσεις μου ατρόφησαν,
έπεσαν σε λήθαργο.
Με κάλυψαν σκιές συναισθημάτων
κρύβουν κάθε πηγή φωτός, κάθε ελπίδα.
Χτυπώ,
μα ο πόνος δε φτάνει από το σώμα στη ψυχή
Γεμίζει μώλωπες ο δρόμος
σημάδια που αδιάφορα κοιτά και προσπερνά ο χρόνος

Κενά μαύρα στίγματα στο λευκό μου δέρμα
που αποζητά ένα χάδι, μια αγκαλιά τρυφερή
Για να νιώσει ξανά
Η απόσταση γκρέμισε μέσα μου τα πάντα
κι όμως προσπάθησα τόσο να τη μηδενίσω
να χτίσω από πέτρα ό,τι έπεσε
για να μη βρεθώ ξανά άστεγη σε τούτο το κενό

Μάταιες οι προσπάθειες
ακόμη προχωρώ σε δρόμους έρημους
...μόνη

Μάταιοι οι στίχοι
όταν από τα μάτια σου μπροστά
δε φτάνουν να περάσουν

16 σχόλια:

Artxx είπε...

...την συγκεκριμένη στιγμή νιώθω και εγώ κενό. Γι'αυτό μπορεί σε κάποιες φάσεις να σε νιώθω.
Ο έρωτας είναι κατάρα ή ευλογία. Ένα απο τα δύο. Μακάρι να ήταν ευλογία πάντα.. Ελπίζω να νιώσεις καλύτερα πολύ σύντομα, γιατί αυτές οι λέξεις είναι λέξεις πόνου.. xxx

Unknown είπε...

Το "μάταιο" ξέρεις πως κρύβει και δύναμη;;
Πρόσφατα το ανακάλυψα, σχεδόν μου το επέβαλλε ο βυθός που βρέθηκα και ο θυμός που αναγνώρισα μέσα μου..

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΨΥΧΗΣ είπε...

Αν κάτι θα έπρεπε να γεμίζει φόβο την σκέψη σου είναι το ακατοίκητο της ψυχής και ο χρόνος και εσύ δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα γιατί έχεις και χρόνο και ψυχή γεμάτη συναισθήματα…
εύχομαι τις ελπίδες σου... το μέλλον να φέρει στην αγκαλιά σου.

Aerlyn0204 είπε...

Καημο το 'χα να γραψω μια φορα πρωτη σχολιο στο blog σου! Αν και μιζερο ποστ, μου αρεσουν πολυ οι στιχοι ετσι οπως ειναι συνδυασμενοι...
Μπραβο κοριτσακι!
Τις καλημερες μου εχεις! Φιλια!

Υ.Γ. Δεν πηρα τπτ στο mail μου...Δοκιμασε ξανα! Ειναι το aerlynrpg@gmail.com

Prisoned Soul είπε...

@Art8sally

Λυπάμαι που νιώθεις κι εσύ κάπως έτσι...
Θα φτίξει η διάθεση μην ανησυχείς, απλά φταίει αυτό που είπες: ο έρωτας είναι κατάρα ή ευλογία, θα προσθέσω ή και τα δύο...

Φιλιά!

Prisoned Soul είπε...

@meggie

Μακάρι να είναι όπως το λες, γιατί λίγη δύναμη τη χρειάζομαι...
Να 'σαι καλά και δυνατή όσο δεν πέρνει!
Φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΨΥΧΗΣ

Ύπαρχουν όντως τα συναισθήματα; Αυτό φοβήθηκα πως έχασα...
Για την ώρα πέρνω την ευχή σου αγκαλιά και την κρεμώ σα φυλαχτό στο λαιμό μου... με την ελπίδα να πραγματοποιηθεί καθώς θα την προστατεύω...

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204

Μάλλον κάποιοι σε προλάβανε καλή μου...
Τι να πεις, φταίω κι εγώ που γράφω στα σκοτάδια που με κρύβει η νύχτα...
Μίζερο το ξέρω... αλλά έπρεπε να το βγάλω από μέσα μου, δεν είναι όλες οι στιγμές ευχάριστες όταν κινηγάς τόσες!!!
Αν και έτσι χαίρομαι που σου άρεσε...

Υ.Γ. Άστο μάλλον έγινε αυτό που υποπτευόμουν, έχει χαλάσει το δικό μου mail. Θα προσπαθήσω να σου στείλω από ένα άλλο που έχω.

Πολλά φιλιά καλή μου!

Ηχώ είπε...

Ξέρεις καμιά φορά όσο και να προσπαθούμε ν' αλλάξουμε τα πράγματα στο τέλος δεν τα καταφέρνουμε.
Λες και ένα αόρατο χέρι τα κρατάει σφιχτά περιμένοντας να κάνουμε τη σωστή κίνηση για να τα ελευθερώσει.
Ίσως ένας Θεός να παίζει μαζί μας με σκοπό να δοκιμάσει τις αντοχές μας.
Ίσως να φταίμε εμείς...
Ίσως και όχι...

Όπως και να' χει σου εύχομαι καλό καλοκαίρι γλυκιά μου με άπειρες όμορφες και ξέγνοιαστες στιγμές.

Φιλάκια

~reflection~ είπε...

Ψηλάφισε τις σκιες.. απογύμνωσέ τες από το χώμα της πικρής απογοήτευσης.... κατω από τις υγρασίες των φυλλωματων παντα κρύβονται έκπληκτα πλάσματα ξεχασμενου θαυματος..

Δεν υπαρχει ένας θεος...
Υπαρχουν πολλοί θεοί,που θαβουν θησαυρούς εκει που δεν περιμενεις ότι υπαρχουν....

Μονο αρκεί να στρεψεις στιγμιαία το βλεμμα σε διαφορετική κατευθυνση.. σαρώνοντας τις πιθανότητες και τα ενδεχόμενα...

Πιες λίγη έκπληξη... αφησε το κοριτσακι να μυρίσει λίγο αιφνιδιασμό...

Βαλτωνουμε όταν κινουμαστε επιμονα και κυκλικα γύρω από το απανθρακωμενο ένστικτο.... ξύπνα το παιδιάστικο ένστικτο της ανίχνευσης...
ο Θησαυρός είναι πιο κοντα απ' ότι νομίζεις... ανακάλυψέ τον...

Σε φιλώ... κατακοκκινα.... κλεψε όλο μου το κοκκινο.. θα κλέψω κι εγω άλλο, από αλλού... κύκλος προσφορας λέγεται.. για να έχουμε ολοι... ακομη και μεσα στις ασπρόμαυρες συννεφιες μας....

Takis X είπε...

Ο Θείος Τακης σου στέλνει την αγάπη του και το χαμογελο του.

΄Φυσάει κιόλας να φύγουν οι μαύρες σκέψεις μακρυά απ`την καρδιά της μικρής του φίλης ..φσσσσ...εγινε τίποτα????

Prisoned Soul είπε...

@WIND

Ελπίδα και αναμονή για εκείνο το καλοκαίρι είναι το μόνο που υπάρχει μέσα μου τώρα!
Χρειάζομαι διακοπές και ξεκούραση, πρέπει να ξεφύγω από μερικές καταστάσεις για να τις δω πιο καθαρά και αντικειμενικά...
Τα φιλιά μου!

Prisoned Soul είπε...

@Κάκια Παυλίδου

Αυτό το κοριτσάκι θέλει όσο τίποτα να μυρίσει εκείνο τον ενθουσιασμό, να εξερευνίσει και να μάθει την αλήθεια για ό,τι το αφορά...

Άλλοι είναι εκείνοι που δεν το αφήνουν,
καταστάσεις δύσκολες, μονότονες, μελαγχολικές...

Δέχομαι όμως εκείνο το κόκκινο των φιλιών σου, να βάψω ξανά την καρδούλα μου και σου υπόσχομαι πως δεν θα το κρατήσω εγωιστικά μόνο για μένα, θα το μεταλαμπαδεύσω και αλλού!

Καλώς ήρθες!

Prisoned Soul είπε...

@Θείε Τάκη... :P

Αν έγινε λέει;
Φύγανε οι σκέψεις σαν σύννεφα κατάμαυρα από τον ουρανό της καρδιάς μου... και άνθισε ουράνιο τόξο από το χαμόγελό σου!

Φιλιά!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου φιλη ειμαι ετοιμος να σ αγγιξω με το μαγικο ραβδι μου και ν αλλαξω τους φοβους σου κι οπως σου λεει ο θειος τακης τ ουρανιο τοξο ειναι απο πανω σου σκαρφαλωσε λιγο να το πιασεις ...

Prisoned Soul είπε...

@Μάγε μου
Το ένιωσα το ραβδάκι σου!!! Και πλημμύρισε φως ο κόσμος γύρω μου καθώς οι φόβοι μεταλλάχτηκαν σε φτερωτές ελπίδες!!
Και ναι με βοηθούν εκείνες δίνοντάς μου φτερά να σκαρφαλώσω στο ουράνιο τόξο!